- پشتیبانی 1: 09336887086
- پشتیبانی 2: 09910605867
- تلگرام
- واتساپ
- پست الکترونیک: holomal.bnd@gmail.com
- آدرس دفتر مرکزی: استان هرمزگان، شهر بندرعباس، بلوار طالقانی(ساحلی)، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب
هزینه ارسال، کاملا وابسته به وزن سفارش و محل سکونت شما است.
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش(که معمولا بین یک الی سه روز طول میکشد)، تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه هلومال میشوند.
در فروشگاه هلوپاک تمامی سفارشات را به صورت پس کرایه برای مشتریان ارسال میشوند. یعنی پس از تحویل سفارش توسط فروشگاه هلوپاک به اداره پست، هزینه ی ارسال در کمترین میزان ممکن توسط پست محاسبه میشود و این مبلغ درب محل از گیرنده دریافت و مستقیم به اداره پست واریز میگردد.
پس از تحویل سفارش شما به پست، اداره پست موظف است بین 3 الی 7 روز کاری سفارش شما را به دستتان برساند.
به علت اینکه مرسولات ما به صورت انبوه به اداره پست ارسال میشود، زمانی که شما بلافاصله بعد از دریافت کد آن را رهگیری میکنید در اکثر اوقات متن “مرسوله از سوی مبداء ذیربط تحویل پست نگردیده.” نمایش داده میشود، اما هیچ جای نگرانی نیست. از زمانی که برای شما کد رهگیری 24 رقمی ارسال میشود تا یک هفته پس از آن، این مسئله کاملا طبیعی است زیرا ممکن است مرسوله ی شما در اداره پست فرایند نقل و انتقالات روی آن انجام شده ولی بارکد ثبت سیستم نخورده باشد.
اگر بیشتر از یک هفته همچنان در هنگام رهگیری کد با متن ذکر شده مواجه شدید برای پیگیری سفارشتان با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.